Drømmen og The Minds Of 99

Royal Beer logo
Kunde

Royal Beer, Royal Unibrew A/S

Målsætning

At tilføre værdi til Royal-brandet gennem aktivering af Tak Rock konceptet

Kompetencer

Konceptudvikling, design, projektledelse, webdesign, content, webudvikling, TVC, POS

Drømmen og
The Minds Of 99

Royal Beers Tak Rock koncept hjælper bl.a. upcoming bands med at komme ud og spille live. I 2019 indgik Royal Unibrew et sponsorat med The Minds Of 99, som selv har taget rejsen fra upcoming band til hitlisterne.

Drømmen om hele tiden at tage det næste skridt, har været en vigtig og afgørende driver for The Minds Of 99. Den erfaring ville vi gerne bringe videre til vækstlaget i dansk musik. Ved at opfylde en drøm for The Minds Of 99, var det også muligt for Tak Rock og Minds at give en særlig oplevelse tilbage til publikum i form af en særlig koncert på Dodekalitten på Lolland.

Kampagnen rummer udover koncerten, desuden en BandBattle, hvor over 100 upcomming bands dystede om at varme op til Minds udsolgt koncert i Royal Arena. Den speciel designet dåse, en POS butikskampagne, en landingpage og masser af content til både Tak Rock-platformen og socialmedia samt en TVC skabte en kampagne med stor eksponering og interaktion nationalt.

Detailhandlen

Outdoor