Profil Optik logo
Kunde

Profil Optik

Målsætning

At skabe kundestrøm til butik med taktisk udsalgskampagne, der understøtter brandets personlighed

Kompetencer

Koncept, design, animation, tekst og instore kampagne

Æstetisk taktik

Udsalg og æstetik er to ord man sjældent ser i samme sætning. Ikke desto mindre ønskede Profil Optik sig en effektiv og meget i øjenfaldende udsalgskampagne, som skulle udgøre en værdig ramme omkring alle de lækre premium brands, som Profil Optik forhandler.

To par briller på tilbud hos Profil Optik

Udsalgskampagnen skulle være taktisk og så skulle den være æstetisk, moderne og aspirerende. Afsæt var at respektere – men også udfordre – eksisterende designguideline.

Vi kombinerede Profil Optiks orange brandfarve med den klassiske udsalgsfarve, gul, og tilsatte pink for at skabe et frisk og moderne look.

Farvepaletten blev anvendt i et grafisk mættet, asymmetrisk og stramt design, hvor taktiske budskabet kunne stå tydeligt frem. Kampagnen blev senere adapteret nordisk i forbindelse med et kollektionssalg.

Blikfang i postkassen

Ved første lancering af kampagnen designede vi også en kuvert, der indeholdt en direct mail med VIP-invitation til pre-sale samt små historier om øjensundhed, fashion og brillenyheder.

Opslag fra Profil Optik folder
Kampagnemateriale foran Profil Optik butik
Facebook-annonce for Profil Optik.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så opdaterer vi dig, når vi synes der er noget, der er så spændende, at du bare ikke må gå glip af det. Vi lover, at vi ikke kommer til at fylde din indbakke.

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.