Vi hjalp Jørgen med at bekæmpe snackspild
KiMs, Orkla Confectionary & Snacks Danmark
At undgå madspild ved at give kunder – btb og btc – direkte adgang til at købe KiMs produkter online
Forretningsudvikling, koncept, webdesign, webudvikling, digital analyse.
Fra madspild til omsætning
KiMs følger med samfundsudviklingen, og ville bekæmpe madspild med en digital afsætningskanal til både private og virksomheder.
Løsningen er en webshop med en produktanbefalingsmotor, der rummer KiMs univers og alle de velkendte produkter, så private og virksomheder kan bestille og få leveret snacks direkte til døren.
Webshop indeholder også attraktive priser på produkter med kort holdbarhed eller udgående varer, og mindsker således madspild.
Shoppen er integreret med KiMs nyhedsbrev, så der løbende drives nye kunder over i KiMs klubben, og de loyale snack-fans får tilbud først.
Shoppen kan håndtere udsendelser af gaver, hvilket særligt i Corona-perioden har vist sig at være ekstra populært.
Kindly har stået for koncept, forretningsudvikling og eksekvering af den nye webshop, og har i tæt samarbejde med KiMs bygget en solid digital afsætningskanal.