Pernod ricard

cubansk stemning hos fleggaard

Denne case omfatter:
Activation

Havana Club = sommer ved grænsen

Det er sommer, og hvad er mere sommerligt end mojito’s og Cuba Libre? Specielt til Havana Club har vi skabt den perfekte sommerlige Cubastemning i forbindelse med sampling af Havana Club for de mange tusinde mennesker, der besøger Fleggaard i løbet af et par dage. Sammen med specialdesignede tønder, bannere og en bar er POS materialet med til at skabe en fantastisk og unik sommerstemning, der bliver lagt mærke til på lang afstand.

Skabelse af koncept med cubansk stemning

Pernod Ricard havde et ønske om at skabe ægte cubansk stemning, som kunderne ikke ville undgå at lægge mærke til og blive en del af. Vi tog derfor udgangspunkt i den aktuelle location, som vi byggede vores vision ovenpå. Her kan du se vores proces med at bygge eventen op og visualisere vores idé til ægte Havana Club cubansk stemning.

case-havanaclub-cirkler

Facts & resultater for Havana Club

Havana Club eventen varede i 3 dage.

31.100 kunder var med til eventen.

Der blev uddelt mere end 8.000 smagsprøver.

Salgsindeks 221 for Havana Club produkter i eventperioden.

case-havanaclub-quote

Super flot bygget op, det var virkelig klasse!

Hanne, Fleggaard Indkøb

Hvad synes du om denne case?